Seo Pozycjonowanie
Czym jest e-commerce?
Termin może brzmieć dziwnie, ale mamy z nim współcześnie do czynienia bardzo często. Bo e-commerce to nic innego, jak szeroko rozumiany handel elektroniczny. Najbardziej powszechną jego formą są na pewno sklepy w sieci. To wszelkie metody, które sprzyjają podpisywaniu umów kupna-sprzedaży na odległość. W branży e-commerce wykorzystuje się nowe urządzenia, jakim jest telefon, faks czy telewizja.
Najczęściej e-commerce kojarzy się z działalnością sklepów w sieci. Ale nie jest to słuszne. Okazuje się bowiem, że taka działalność nie powinna odnosić się tylko i wyłącznie do sklepów online. W wielu przypadkach umowy handlowe zawierane elektronicznie mają charakter niebezpośredni. Oznacza to tyle, że wybranie towaru i płatność za niego jest regulowana drogą elektroniczną, a dostarczenie zamówionego produktu, odbywa się w sposób standardowy lub odbiera się go samemu. Transakcje elektroniczne mogą też mieć charakter bezpośredni. Wtedy wszystkie działania odbywają się tylko i wyłącznie za pośrednictwem sieci. Tu zamawia się wyrób, płaci za zakup i w ten sam sposób się zakup dostaje. Branża e-commerce bardzo sprawnie się rozwija, na co wpływają głównie zyski, jakie powstają z handlu elektronicznego. To najczęściej oszczędność czasu i pieniędzy. Ograniczone koszty dla sprzedających. Lepsze możliwości wyboru, jeśli chodzi o potrzebne produkty. Handel elektroniczny ma też złe strony. Nierzadko tutaj wymienia się brak szans na dokładne obejrzenie towaru. Do niekorzystnych stron handlu elektronicznego wlicza się też ograniczony kontakt ze sprzedawcą i często spóźnienia w dostawach. Mimo słabych stron branża e-commerce funkcjonuje bardzo dobrze.
http://pozycjonowaniebezryzyka.pl